Svärmor

Jag har en helt underbar ex svärmor. Jag har inte berättat allt som hände mellan mig och exet för henne och jag vet att han har matat henne med en hel del lögner. Men hon är ändå farmor till mina barn och det är inte henne jag har skiljt mig ifrån, vilket jag också har sagt till henne. Man kan inte vara farmor på halvtid. Hon finns alltid där för mina barn och hon ställer upp för mig också om det behövs. Även om jag inte valde rätt make så valde jag i alla fall rätt farmor åt mina barn. Det kan ju vara en liten tröst i eländet. (Att jag fungerar så bra ihop med henne känns ju också som en liten spark åt exets håll.  ;)  )

Passar på att lägga in en stor eloge till mina föräldrar också när jag ändå är inne på det ämnet. De har alltid ställt upp och mer därtill. Var skulle jag vara utan er. Jag älskar er båda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :D såg att du också blivit misshandlad, hur lång tid sen var det du lämnade han?



Kram

2008-09-02 @ 21:23:26
URL: http://tystlidande.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

2008-09-02 @ 21:31:14
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Gondul

Jag lämnade honom för ungefär 4½ år sen nu.

Hoppas att er kväll också blir bra. :)

2008-09-02 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0