Hur

Hur lever jag med insikten av att han fick bästa kicken av sex när han höll en kudde över huvudet på mig så att jag inte kunde andas.
Hur lever jag med insikten att jag flera gånger hade kunnat dö när jag hade sex med den man som jag trodde älskade mig.
Hur lever jag med insikten att han aldrig kommer att erkänna att han har gjort det mot mig.
Hur lever jag med insikten att mina sk vänner inte tror mig när jag berättar om det jag har varit med om.
Hur lever jag med insikten om att människor väljer att bagatellisera det faktum att jag gång efter annan var nära att dö.
Hur lever jag med insikten att människor väljer att fortsätta umgås med en sån man.
Hur lever jag med insikten av att jag aldrig kommer att kunna berätta det för mina barn.

Hur lever jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0