Skor

Han har lyckats få till att dom bor hos honom mestadels av tiden. Ja de två äldsta. Minstingen vill bo mest hos mig Men det går han förstås inte med på. Han kräver minst varannan vecka mot hennes vilja. Hon skulle först bo hos mig mer, men han ansatte henne så mycket i sommar att hon gråtande ringde och sa att hon hade känt sig tvungen att ändra sig.


Pratade med äldsta dottern nyss på telefon. Hon var med pappa och köpte skor på fredag kväll. Som man kan förstå av det inledande stycket så har han hur mycket tid som helst att handla skor med barnen på. Men han väljer att göra det på det på¨den lilla tid som jag har med barnen.
Mycket ska ha mer och jag tror inte ens att han förstår att han agerar egoistiskt och sjukt. För han gör det ju för "barnens skull". Precis som om barnen skulle gå under ifall man handlade skor på en torsdag istället.

Kommentarer
Postat av: Min svarta låda

Det finns fler. Tyvärr. Här är en till.

2010-09-07 @ 18:34:47
URL: http://www.thisismyblackbox.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0